Hytteliv!


posted by L

No comments

Vi har koset oss på hyttetur i helgen, selv om det ble bare en natt rakk vi mye :) Svigerfar og Mannen rakk å sette ut garn på kvelden så vi hadde fjellørret til lunsj, vi spilte monopol og to runder yatsi (Gjett hvem som vant... ;) )Jeg skøyt med luftgevær for første gang (Og er innmari god faktisk! Treff på første forsøk på egg og greier!) Og hundene løp som gærne rundt på fjellet og virkelig koset seg.
Mannen skal på jobb imorgen så vi måtte hjem idag, desverre! Blir nok uten tvil flere turer på oss opp ditt :)

MÃ¥ steke fisken ute da svigermor er veeldig allergisk for fisk :)


Nydelig for hundene der oppe :)


Ivy etter noen timer ute, litt sliten!


Blide fine frøkna vår!


Far var borte i hele fem minutter, gjensynsgleden er stor :p



Nyydelig her oppe!

Weekend :)


posted by L

No comments

Wee! Spisegruppen vår kom igår, den ble fantastisk i stuen faktisk! Jeg er superhappy :) Hadde gjort seg med en blomst på bordet, men det fikk jeg ikke tid til å fikse siden mannen måtte ha bilen pga av et bankmøte :):) (Som endte veldig vellykket!)

Maten ble veldig godt mottatt! Jeg marinerte lammelår i rødvins-urte marinade over natten, så langtidstekte det i 10 timer på 60 grader, ble suuupermørt og godt :) Desserten gjorde jeg en ny vri på som ble veldig godt mottatt, mørk sjokolademousse nederst, så jordbær i skyver, så hvit sjokolademousse over det igjen, så en jordbær til pynt med noe revet sjokolade- Det falt VELDIG i smak hos alle tror jeg ;) Angrer på at jeg ikke rakk å ta bilde av det, men blir nok å lage det igjen ja! :)

Også klarte vi endelig å rydde gangen. Bodd her i tre mnd, og gangen har vært fylt (virkelig FYLT) med oppusningsutstyr og masse annet rart... Det var veldig godt å få en gang ;) Ny stumtjener fikk vi igår også :)




Nå skal jeg vekke kjære mannen min og komme oss avgårde, en liten rask hyttetur er ikke å forakte :)

Produktiv dag


posted by L

No comments

Kan man si :) Svidd plastikk idag også!

Bestikk; gafler&kniver&skjeer og dessertskjeer X 12, Salatbestikk, serverings bestikk og øser :) Og siden vi skal ha middagselskap imorgen har vi kjøpt inn litt rødvin!



Bestikket er i serien Osaka, tilbords.



Jeg er happy happy happy ;)

Vi var forøvrig på visning idag! Vi får se hvordan det går :):)

Busy busy busy


posted by L

No comments

... Og godt er det! Igår var det babysvømming og Cup i lp klubben + trening etterpå. Måtte dra litt tidligere fra babysvømmingen, men det var verdt det ;) Vi hadde vært der litt lenger enn de andre fra før av så det gjorde ingen ting- Og Soph kooser seg! Dukket under gjorde hun også, hun og mamma er ikke pingler ;)

Lp Cup var supergøy, Ivy var såå flink! Kanskje vi klarer å konkurrere i lydighet offisielt også snart da ;)

Solstrålen min! Vi har masse på planen idag, blandt annet en aktiv del av husjakten- Visning! Kryss fingre for at mannen liker den, her ber jeg hvem enn som ville måtte høre på (God, Jesus, Mary Madelene, Allah, Confucian, Buddha, Scientology, Aliens, That Lion from Narnia- Ah som jeg elsker True blood!)

Trying to be creative....


posted by L

No comments

I think it worked :)

Bare å ser...


posted by L

No comments

Etter en tur for å "se" på møbelringen, og endte opp med nye godbiter til stuen :)

Vitrineskap i sort


og nytt fint spisebord!! I'm in love :)


Pluss ny stumtjener, og noen nye duker og slikt :D !

I'm a lucky woman...


posted by L

No comments

og mannen er godt oppdratt ;) Kom hjem med dette til meg + en rosa camelback flaske!

Kveldkos!


posted by L

No comments

Ørret som har ligget i hvitvin&dill&lime marinade med poteter og hollandaisesaus og monopol med verdens beste!

...For her


posted by L

No comments

Kjøpt på Esthetique. Jeg trenger ikke ny toalettmappe, men etter å ha sett denne... MÅTTE ha :) Og en god blush sier da vi kvinner aldri nei til!

For him...


posted by L

No comments

Kjøpt på Blackdesign

Shopping, baby og kjøkken


posted by L

No comments

Nye luer og siklesmekker til Soph, og ny kosedress (ser blå ut men er mørkelilla) og en nydelig rutete kjole som jeg tenker på å bruke til jul.

Jeg simpelhent elsker Grand Cru serien!! Har som mål å alltid kjøpe minst en ting i serien hver gang jeg er innom tilbords/kitchin osv så får jeg kanskje hele serien engang i tiden ;)

Shopping - Barnerommet


posted by L

No comments

Sukk! Perfekt til å ha på kommoden hennes :)

And I'm back...


posted by L

No comments

Etter en lang lang pause er jeg tilbake. Men, med en bildeblogg tenker jeg, blir sikkert noe tekst innimellom også!

Life is good


posted by L

No comments

Med disse :)


posted by L

No comments


En epoke tar slutt.

Jeg har blogget i "denne" siden 2009. Før det så blogget jeg på blogg.no i over et år... Men nå har jeg tatt beslutningen å slutte. Jeg har rett og slett ikke noe behov lenger for å blogge som jeg hadde før, jeg har ikke noe ønske om å dele ting lenger som jeg hadde før. Livet mitt har forandret seg drastisk de siste mnd med baby- Og med to hunder itillegg som jeg driver aktivt med (Og en tredje under planlegging ;) ) så har jeg ikke egentlig tid til det - Eller dette er noe jeg ikke ønsker å ta meg tid til å fortsette med!

Jaja- This was it for now :)