Pretty in pink


posted by L

1 comment

... Med sløyfe i håret for første gang!





 

1 mnd bilder


posted by L

No comments

Vesla vår har begynt å bli "stor" :)





livstegn!


posted by L

No comments

Oisann. Vips så var en hel mnd gått siden sist jeg blogget! Tiden går helt utrolig fort nå med baby, kan ikke helt beskrives :) Tror aldri en mnd i mitt liv har noen sinne gått så fort før. Å bli mamma var helt ubeskrivelig, og trives med rollen! Har jo verdens fineste baby, så ikke så rart <3 Sophia er snill, sover spiser og våkentiden sin bruker til å pludre, observere og lytte. Vi bruker mye tid på å gå (Etter 6 mnd med kraftig bekkenløsning var det utrolig deilig å kunne gå tur igjen!!) turer med henne i vogn og hundene ved siden av. Ellers så har lille jenten vår begynt å bli stor og passer endelig inn ordentlig i størrelse 50 og bikket 3000 gram, hehe. Herfra går det fort ser jeg for meg!

Sommer minner!


posted by L

No comments



Lengter SÅ til sommeren nå! Det blir godt :D

Klar for kamp!


posted by L

1 comment

From this day on....


posted by L

No comments

Hallo verden


posted by L

No comments

Lovely


posted by L

No comments

Oisann, ble plutselig mamma gitt!


posted by L

2 comments

Jynx! 35 dager igjen du liksom.

Torsdagsnatt, ganske og veeeldig uventet gikk vannet og frøkna hadde det visst travelt med å komme!

Født 19.02.2011, 01.42 am, 2835 cm og 48 cm :)

Sophia!



Virkelig helt utrolig følelse. Kan ikke forklares!

35 dager igjen!


posted by L

No comments

Love


posted by L

No comments


I'm lucky


<3

HÃ¥ndarbeid


posted by L

No comments

Skulle virkelig ønske jeg kunne strikke! De som kjenner meg vet hvor crappy jeg er på slikt, eier virkelig ikke tålmodighet til det- aldri lært meg det engang :P

Strikket av oldemoren til trollet i magen :)

Valentine's day


posted by L

No comments

Happy valentine's day everyone <3

We had strawberrys covered with white chocolate and spend the day together watching series etc, since I was sick. I had all these great plans, but happy that I manage to do some of it atleast!

And no, I didn't get anything :P But! I didn't want anything either... Boyfriend is so great on doing that kinda stuff all the time, gifts, flowers etc- So it was my time to do something for him instead :)

Love


posted by L

No comments

Mine bestevenner atm



Altså, ikke kattematen da ;)

Beste!


posted by L

No comments

Beste kjæresten noen gang overasket meg med denne i posten!

 

Kan ikke klage akkurat, beste gaven :D ! Har lest de tre første bøkene(Også kjøpt av han<3) , men hadde ikke resten av serien før denne datt i postkassen min (Eller, hentelappen da.) Sååå megahappy!