posted by L
posted by L
Oisann. Vips så var en hel mnd gått siden sist jeg blogget! Tiden går helt utrolig fort nå med baby, kan ikke helt beskrives :) Tror aldri en mnd i mitt liv har noen sinne gått så fort før. Å bli mamma var helt ubeskrivelig, og trives med rollen! Har jo verdens fineste baby, så ikke så rart <3 Sophia er snill, sover spiser og våkentiden sin bruker til å pludre, observere og lytte. Vi bruker mye tid på å gå (Etter 6 mnd med kraftig bekkenløsning var det utrolig deilig å kunne gå tur igjen!!) turer med henne i vogn og hundene ved siden av. Ellers så har lille jenten vår begynt å bli stor og passer endelig inn ordentlig i størrelse 50 og bikket 3000 gram, hehe. Herfra går det fort ser jeg for meg!
posted by L
posted by L
Jynx! 35 dager igjen du liksom.
Torsdagsnatt, ganske og veeeldig uventet gikk vannet og frøkna hadde det visst travelt med å komme!
Født 19.02.2011, 01.42 am, 2835 cm og 48 cm :)
Sophia!
Virkelig helt utrolig følelse. Kan ikke forklares!
posted by L
Happy valentine's day everyone <3
We had strawberrys covered with white chocolate and spend the day together watching series etc, since I was sick. I had all these great plans, but happy that I manage to do some of it atleast!
And no, I didn't get anything :P But! I didn't want anything either... Boyfriend is so great on doing that kinda stuff all the time, gifts, flowers etc- So it was my time to do something for him instead :)
posted by L