FRI!


posted by L

No comments

Jepp. Jeg hadde hele fire timer fri ikveld! Vi bestemte oss idag for å gi henne morsmelkerstatning på flaske så jeg kunne komme meg ut noen timer- Og det var virkelig godt :) Misforstå meg ikke, jeg trives veldig veldig godt som mamma! Men etter nesten 6 uker med å være hjemme eller ute bare med baby så trengte jeg litt fri... Tok med med Ivy og var med på trening i Horten hundeklubb, jeg trives SÅ godt i den klubben. Var kjempefornøyd med I, vi har ikke trent siden oktober/november og alt sitter jo fortsatt! Introduserte hopp over hinder for henne, og hun tok det fint :) Kjempegøy når det går så bra!

Hjemme hadde alt gått bra med Sophia og pappan hennes! Hun tok flasken fint (Mat er mat, samme hvor det kommer fra...) og jeg hadde en helt ny energi etter å ha vært borte noen timer, er godt å kjenne litt på savnet også :)

Ikveld ble det sen middag idag, men nam! Scampi i kokosmelk med sursøt saus i med wok grønnsaker og fullkornsris :) Enkelt og kjempegodt.