Hvorfor?


posted by L

No comments

Hvorfor jeg fikk plutselig lyst til å blogge igjen? Det aner jeg ikke.  Det er nærmere et og halvt år siden sist, og livet har forandret seg masse.

Vi har flyttet tilbake til østlandet, og bor nå ved svenskegrensen oppe ved Kongsvinger. Sophia har nettopp begynt i barnehagen, vi venter en lillebror nå om veldig kort tid :) Flokken vår har økt til 5 hunder, og vi har ikke hest mer. Mye i livet har forandret seg- Blandt annet har jeg blitt fru! Hvem skulle tro det... Det var ikke mer enn tre år siden jeg aldri skulle gifte meg ;)







Vi giftet oss i oktober, og tiden har flydd siden da!

Og hvorfor jeg stoppet å blogge? Aner ikke. Dette blir sikkert ikke en aktiv blogg, men det spiller ingen rolle... Den er jo tross alt mer eller mindre for meg selv :)